ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.7
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.7
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.8
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.7
مزایا
+ قیمت مناسب + فست شارژ ۶۶ واتی + پشتیبانی از ۵G + دوربین با کیفیت + خدمات و گارانتی خوب
معایب
- کاهش قیمت در بازار - کپی از گوشی هندی - باتری ۴۷۰۰ میلی‌ - عملکرد متوسط حسگر اثر انگشت
داریا باند یک گوشی هوشمند ایرانی است که در سال ۲۰۲۳ توسط شرکت داریا همراه رونمایی شد. این گوشی دارای مشخصات فنی و طراحی جذابی است که

در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

صفحه نمایش: داریا باند دارای یک صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2400x1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این صفحه نمایش از حاشیه های باریک و خمیده بهره می برد و دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

پردازنده: داریا باند دارای یک پردازنده اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری است که شامل 8 هسته پردازشی (1 هسته عملکرد بالا، 3 هسته عملکرد متوسط و 4 هسته کارایی بالا)، یک هسته گرافیکی Adreno 660 و یک هسته نورونی Hexagon 780 است. این پردازنده قدرت پردازشی و گرافیکی بالایی دارد و از تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق بهره می برد.

حافظه: داریا باند دارای گزینه های حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی است که از نوع UFS 3.1 و با سرعت بالا هستند. این گوشی از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره می برد.

دوربین: داریا باند دارای یک سیستم دوربین پشتی با چهار لنز است که عبارتند از:

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سایز سنسور 1/1.7 اینچی که از تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری و فیلم برداری 8K پشتیبانی می کند.

لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 123 درجه ای که امکان عکاسی ماکرو را نیز فراهم می کند.

لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و برد زوم اپتیکال 5 برابر و هیبریدی 60 برابر که امکان عکاسی از فاصله دور را می دهد.

لنز دوربین عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 که برای ایجاد افکت بوکه در عکس ها و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این سیستم دوربین همچنین از تکنولوژی فوکوس خودکار سنسور لیار (LiDAR)، فلاش LED، فیلم برداری 4K با فریم ریت 30 و 60، فیلم برداری HDR با دالبی ویژن، فیلم برداری اسلو موشن، فیلم برداری تایم لپس و حالت سینماتیک برای ایجاد تغییر فوکوس به صورت خودکار یا دستی بهره می برد.

دوربین سلفی: داریا باند دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که از تکنولوژی TrueDepth برای شناسایی چهره و ایجاد انیموجی و مموجی استفاده می کند. این دوربین همچنین از فیلم برداری 4K با فریم ریت 30 و 60، فیلم برداری HDR با دالبی ویژن، فیلم برداری اسلو موشن، فیلم برداری تایم لپس و حالت سینماتیک پشتیبانی می کند12.

باتری: داریا باند دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع 66 وات، شارژ بی سیم 30 وات و شارژ بی سیم مغناطیسی MagSafe پشتیبانی می کند. این باتری می تواند تا 25 ساعت پخش ویدیو، تا 30 ساعت پخش صوت و تا 120 ساعت آماده به کار بماند.

سایر ویژگی ها: داریا باند دارای سایر ویژگی هایی مانند بلندگوهای استریو، گیرنده GPS، گیرنده NFC، سنسور اثر انگشت Face ID، سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج، سنسور مجاورت و سنسور روشنایی محیط است. این گوشی از شبکه های ارتباطی 2G، 3G، 4G و 5G پشتیبانی می کند و دارای درگاه USB Type-C و سیم کارت نانو و eSIM است.

سیستم عامل: داریا باند از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری DariaOS بهره می برد. این رابط کاربری دارای طراحی ساده و زیبا، امکانات متنوع و پشتیبانی کامل از خدمات گوگل است.

نوسان قیمت گوشی در بازار موبایل

قیمت داریا باند در اوایل عرضه به بازار موبایل ۱۳ میلیون تومان بود اما الان فروشنده‌های بازار موبایل و فروشگاه‌های اینترنتی معروف، حاضر هستند داریا باند را حدود هفت میلیون تومان بفروشند.

گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
اجاره آپارتمان در تهران (قیمت ها در شرق و غرب تهران چقدر است؟)
قیمت جدید دنا منتشر شد (جدول قیمت کارخانه و بازار دنا در خرداد ۱۴۰۳)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸×۷۴×۱۶۳ میلیمتر
وزن ۲۱۰ گرم
ساختار بدنه قاب جلو و پشت از جنس شیشه
نوع پردازنده Mediatek Dimensity ۷۰۵۰ (۶ nm) Chipset - ۲x Cortex-A۷۸ + ۶x Cortex-A۵۵
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۰ - ۲.۶ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم هشت گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمايش Super AMOLED
اندازه ۶.۷۸ اينچ
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت تصویر ۲۰:۹
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي NFC Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۲
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO BDS GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۲.۰
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فيلمبرداري رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) / رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای سه دوربین در پشت گوشی | دوربین ۵۰+۸+۲ مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۶ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و لرزشگیر اپتیکال (OIS) / دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴ اینچ (Sensor Size ۱/۴ Inch) و زاویه دید ۱۲۰ درجه / دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
دوربين سلفي دارای یک حسگر دوربین | دوربین‌ با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل / - حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۰۶ Inch) / فیلمبرداری: - رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۳
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) تشخیص چهره بیومتریک (Face ID) اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌-یون با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با توان ۶۶ وات
ساير قابليت‌ها صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز / صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۶۵۰ نیت (nits)
اقلام همراه گوشي دفترچه‌ راهنما دارای کابل USB-C / فاقد آداپتور شارژر
پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MC۴ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب عکاسی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در گوگل
جدیدترین مدل‌های بازار
بررسی‌های تخصصی مرتبط
نظرات خریداران گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ارسال نظر